8 d’abril del 2012

Apropant-me a la vida de pagès

El dia que la Maria Teresa em parlava dels productes d'horta que havien cultivat a la Torre d'en Vernet em va venir a la memòria la conversa que havia mantingut amb en Josep Anton uns dies abans. M'havia explicat que així com de tomàquets n’hi havien moltes varietats, com la de Montserrat, la de pera per fer la conserva, o el tomàquet raf per amanir; també hi havien moltes varietats de pebrots: el de fregir, el morrongo, el de tres penques allargat... La Maria Teresa en va afegir algun més.


Qualsevol producte d'horta tot just collit deu ser boníssim, això és el que sempre deia el meu avi. I amb les receptes de la Maria Teresa m'agradarà veure les diferències en el gust de l'ull de col blanca al caldo i d'un plat de verdura amb la col de paperina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada